Jump to content

PKIPoodle

Members
  • Content Count

    74
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About PKIPoodle

  • Rank
    KIE Junior Member
  • Birthday 03/09/1987

Previous Fields

  • Home Park
    Paramount's Kings Island

Contact Methods

  • AIM
    JackAndJasmine
  • MSN
    KuramaYusuke2002@yahoo.com
  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0
  • Yahoo
    mjmaestrojen

Profile Information

  • Location
    Hamilton, OH
  1. PKIPoodle

    Do You Ever Wish Paramount was Still in Control of KI?

    i'm not sure how i feel yet. theming was dying then but i think it would have been dying with anyone really (though lacking the ability to theme rides to movies [*cough* top gun] sure put a dent in that anyway)....i really wish international street wasnt turning into 'cincinnati food court and scooby store'...that really hurts...and not using the back porch stage (though with the construction this year they have an excuse) anymore hurts rivertown a little more than it already has been hurting...i could go on but i wont....
  2. PKIPoodle

    BeastBuzz 2006 Details

    ugh i so want to go to this. i have wanted to go for a few years now but i'm always like all the way across the country at the time. but now that i AM in town at the time, i might not be able to go for another reason >.< i just cant win!!!! oh well, might as well give it a shot, right? *crosses fingers and PRAYS*
  3. PKIPoodle

    It's time!!

    so much for that idea, huh....at least the big stuff waited till after hours...
  4. PKIPoodle

    Fear Fest

    i would have loved to go through those. those and the one they had in Phantom Theatre that one time....those i think are the only ones i was unfortunate enough to miss. so where exactly is/was the enchanted theatre? i never got to go down there when they had that scooby show...
  5. PKIPoodle

    Cartoon Friends Song in New Attraction!

    yeah but Superstition probably wouldnt have been much better without the glitch lol (there just arent very many good Fearfest sims...)
  6. PKIPoodle

    Here It is

    yeah then you have the individual attraction sponsor peoples...like gillette (*cant spell*) with Top Gun and Toyota (again) for Paramount Theatre.....any other ones that i missed? (*wondering if there are any for Days of Thunder or something*)
  7. PKIPoodle

    Ned's Declassified School Surviver Guide

    nope. i was clear over in Nick U working west pie...hearing the theme song all day...which i still do, it had nothing to do with the "special"-ness of the day
  8. PKIPoodle

    BeastBuzz 2006 Details

    so i just have to luck out and hope im off that specific day??....sorry but that sucks. *pouts* im never gonna get to do these things :(
  9. PKIPoodle

    Pki Rct3 Recreation

    okay is this recreation in plain ol RCT3 or r expansions needed?
  10. PKIPoodle

    New Nick Photos - April 3!

    ill probably be there one of those days. either working or not lol. man, i hope they DO paint both sides of that thing....otherwise the Nick U North peoples will have a lovely eyesore white board to see. lol
  11. PKIPoodle

    Nick Universe / Winter Rehab Tour Photos

    fender bender, those were the little cars the kids could drive, right? i think (emphasis THINK)...in fact im pretty sure they are the Nick Jr. Drivers.
  12. PKIPoodle

    BeastBuzz 2006 Details

    can employees attend? (yes stupid question but want to make sure *feels stupid now*)
  13. PKIPoodle

    Santas Village to Remain Open

    now if we could JUST say the same thing about Americana/Lesourdsville Lake.... *sigh* i know it was a bit of a junker, but some of the rides there were the type that you cant ride anymore around here these days unless you go to a fair (where who knows what rules and regulations and such they arent following or when the last maint. check was)..... but i guess its hard for a dinky park to stay open with kings island only like an hour away lol (not to mention the better bang for yer buck)
  14. PKIPoodle

    Pki Rct3 Recreation

    RCT does have lag issues....takes so much memory or whatever i guess....if your camera is aimed at a populated, motion-filled area, its slow as a snail in molasses, but if you move to an area with less to nothing in it, its fine (of course *rolls eyes*)... and yeah the glass blower is waaaaaaaaaaay down toward starbucks and the tower....and as for keyhole, i cant remember it being there but i guess it is (*doesnt really pay attention till at least girlspace or larosas*) cuz i only know of 2 (right down by the tower on the left side of I.S. and first thing on the left after you get past the camera people). isnt the mens restroom at the very end there?im pretty sure it is. i know the womens is next to convenience corner. but ive been wrong before.
  15. PKIPoodle

    Nick Universe Construction: March 20

    amen, preach it! lol...last time PKI talked about adding more shade was Boomerang Bay.....i dont remember enough of Water Works to compare them, but it still wasnt much (what they NEED is to do something about those stairs to that family raft ride *forgets the name* >.< owie)....so who knows.... as for theming, i hope there's plenty, especially around the Fairly OddCoaster. hehe *imagines a recording of cosmo's voice like the one of Scooby they used to have for the Scooby Zoom* ^_^
×